Spor salonu Eskişehir

Sağlıklı yaşam için … Eskişehirde Spor Salonları

1- Her gün bir diş sarımsak yemek size çok faydalıdır: Sarımsak vücuttaki hastalığa neden olabilecek kimyavi maddelerin miktarını% 48 azaltır, beyin yaşlanma önler, kolesterolü düşürür.

2- Vücudunuzu çalışdırmağı unutmayın: Günde bir kilometre yürüyüş ya da haftada üç kez hafif spor kalp hastalıklarının riskini azaltır.

3- Kepekli gıdalar kanserden korur: Haftada dör kez kepekli ekmek, kepekli makarna ya da kabuklu pirinç almak kanser riskini% 40 azaltır.

4- Meyve-sebze yemeği arttırın: Meyve-sebze, özelliklede domates, kırmızı üzüm, brokoli yiyenlerde kalp hastalıkları, kanser ve şeker gibi hastalıkların riski azalır.

5- Ayaküstü yiyeceklerden vazgeçin: Kalp hastalıklarına yakalanan hastaların üçte biri hamburqer, patates kızartması vb. bunun gibi yiyecekleri düzenli yiyenler olduğu bulunmuştur. Dolayısıyla “fast food” dan korunun.

6- sofranızda balık olsun: Düzenli balık kullanın kalp hastalıklarının riskini azaltır ve bağışıklık sistemini güçlendirir.

7- Tuzu azaltın: Çok tuz bel felci ve birçok hastalıkların oluşma olasılığını artırır. Günde 5 gr dan fazla tuz kullanmayın zararlı olduğu bulunmuştur.

8- Çay içmeye devam edin: Bilim adamları çok çay içenlerin kalp hastalıklarından ölüm riskinin% 50 az olduğunu söylüyorlar.

9- selenyum ihtiyacımız var: Kansere karşı doğal koruyucu olan selenyum fındık, fıstık, balık, tahıl gibi gıdalarda bol miktarda mevcuttur. Her gün selenyumlu besinler edenlerde kanser riski% 37 azalır.

10-: Spor yapmak ve yağı, tuzu kontrol etmek kolesterolü azaltır. Bu da kalp hastalıkları ve felçten korunmanız yardım ediyor.http://www.makalee.net/2015/04/eskisehirin-en-iyi-spor-salonlari.html

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s